"Am filmat o fantoma reala".Imagini desprinse din alta lume,in fata unui centru comunitar din Londra

Imagini infricosatoare, filmate in Londra. Un utilizator YouTube sustine ca a intrat in posesia unor imagini care surprind o "fantoma reala". Video-ul, postat pe internet in data de 3 februarie, a strans pana acum peste 100.000 de vizualizari.





CLICK VIDEO: http://adfoc.us/12461919522414 



"In data de 1 februarie 2013, aceste imagini au fost filmate intr-un centru comunitar din Londra, Anglia. Ingrijitorul era in interiorul cladirii si a vazut o silueta ciudata pe camera de supraveghere. Aceste imagini au fost descarcate din fisierul care continea filmarea din acea seara", se arata pe video-ul postat pe YouTube.
"Stateam in hol cand am observat o silueta pe imaginile filmate de camera de supraveghere. M-am uitat la ecran si am crezut ca vad o persoana, insa nu eram sigura, asa ca am mers sa verific. Am mers afara si nu era nimeni acolo, insa m-am gandit ca au plecat repede in parc, asa ca m-am intors in cladire. Dupa ce am descarcat imaginile de pe camera de supraveghere am fost surprins sa vad silueta filmata. Nu pot sa imi explic", a marturisit ingrijitorul.


{ 0 comentarii... Skip ke Kotak Komentar }

Tambahkan Komentar Anda

 

Blogger news

Blogroll

About

Vizioneaza si uimeste-te! © 2012 | Template By Jasriman Sukri