Simona Gherghe a izbucnit in plans, in direct la TV! "Nu am vrut sa fac niciodata misto de Ioana Tufar!"

Simona Gherghe a fost criticata dur de Mihai Bendeac dupa ce ieri a prezentat niste imagini fabuloase cu Ioana Tufar care avea o igiena personala precara.



 Imaginile prezentate ieri la Acces Direct cu Ioana Tufar in timp ce isi curata urechiile de mizerie au stranit controverse in mass-media. Mihai Bendeac a atacat-o pe fosta lui colega de trust, iar astazi, Simona a incercat sa ofere o explicatie acestui fenomen.



 Simona a izbucnit in lacrimi si si-a cerut scuze fata de Ioana si i-a transmis fetei Andei Calugareanu ca niciodata nu a vrut sa faca misto de ea sau sa o prezinte oamenilor in scop de amuzament. "Nu am vrut niciodata ca Ioana sa se simta umilita, batjocorita sau sa creada ca cineva a vrut sa rada de ea. Nu a fost in intentia mea sa rad de oameni. Asta am vrut sa spun. A fost o poveste urata ieri, pe care toti o stiu si eu nu vreau sa crezi ca te-am chemat aici ca sa radem de tine.", a spus Simona printre lacrimi.

CLICK VIDEO! http://www.wowbiz.ro/simona-gherghe-a-izbucinit-in-plans--in-direct-la-tv_38937.html

Sursa: www.wowbiz.ro

{ 0 comentarii... Skip ke Kotak Komentar }

Tambahkan Komentar Anda

 

Blogger news

Blogroll

About

Vizioneaza si uimeste-te! © 2012 | Template By Jasriman Sukri